Latest Posts

Sorry, no posts matched your criteria.

Stay in Touch With Us

Odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore.

Email
magazine@example.com

Phone
+32 458 623 874

Addresse
302 2nd St
Brooklyn, NY 11215, USA
40.674386 – 73.984783

Follow us on social

Is the Dodge Viper Really That Dangerous?



CHECK OUT CARS & BIDS
http://carsandbids.com

Everybody says the Dodge Viper is really dangerous. I decided to drive it on in some especially challenging weather to find out just how dangerous it is.

FOLLOW ME!
Facebook – http://www.facebook.com/ddemuro
Twitter – http://www.twitter.com/dougdemuro
Instagram – http://www.instagram.com/dougdemuro

source

Comments

  • michael palermo
    June 2, 2020

    The 3.7k dislikes are the "idiots" that have crashed Vipers… on a sunny summer day

  • lucky *
    June 4, 2020

    "Test"

  • Antoine
    June 8, 2020

    As soon as he said no ABS…I knew he was a gonner

  • foshizzlfizzl
    June 21, 2020

    Why should a Viper be dangerous, when you're only allowed to drive not faster than 100km/h??Ok I'm confused you're allowed to drive summer tires in winter overseas, but ok… I think on track on Autobahn it's getting more interesting than this

  • BMW F25 X3 R Spec
    June 26, 2020

    Does the Ghibli?

  • joel rivard
    July 4, 2020

    You should have said to the police "it's not so bad, see you in 10 minutes when I'm stuck.."

  • ademola johnpaul
    July 28, 2020

    abandoned

  • Andreas Wilson
    July 31, 2020

    Only a 🥴 person use a viper in winter , there is soooo many better alternatives.

  • Can I be Frank
    August 5, 2020

    You act like a woman

  • Kev Mon
    August 18, 2020

    Okay in real-world what moron would be driving the Viper in snow and ice?? LOL the answer is no one lol no one would ever choose to drive a Viper in the fucking snow LOL at least put snow tires on it if you're going to do this ridiculous test

  • Joseph Pillay
    August 21, 2020

    You just don't drive a viper in those conditions lol

  • S85B50 Engine
    August 28, 2020

    It has so much torque you can't get it to an unsafe speed because it doesn't have enough grip.

  • 1:35 what was that face tho

  • Kid Jae
    September 10, 2020

    Honestly wouldn't drive it in the winter. Nor the city, especially in Jacksonville FL where there's a lot of traffic.

  • Matt Nicholson
    September 16, 2020

    I know I'm late but.. Thanks for upgrading your tests, as this was pointless. A viper in frigid slush? That's the kind of test I did in 101 hp minivans as a teen.
    [Next time ask hulk hogan's kid how dangerous a viper can be]

  • Frosty
    September 17, 2020

    This just reminded me that I had a dream where I parked next to a viper. I wasn’t even in it. In the dream😭😭

  • FlipNog
    October 2, 2020

    why does this have so many dislikes

  • Ram Shaar
    October 13, 2020

    Preformance lmao take the car to the ahutobun or nurburgring or the lamansh hit the leave the 300 behind you then say preformance !.

  • BlueCollarBitcoiner
    October 17, 2020

    Poor car almost crying when you were going through puddles there Doug. No ABS No traction No stability 6 speed V10 yeah this is a real car here! Oh and for the people who tell your they are dangerous…they should be more productive

  • He has the wrong viper. You need the first gen if you wanna speed run life

  • rochab77
    November 5, 2020

    Only dangerous to the young generation who rely on stability control and other electronic nannies to be able to drive. For people like us who grew up with none of those, we know how to respect the power and handling of a car like this.

  • D Lam
    November 18, 2020

    can you put winter tires on a viper?

  • Andre Figueroa
    December 3, 2020

    "The car doesn't randomly try to kill you." Haha so entertaining. Great job!

  • transfactory
    December 26, 2020

    basically it's only dangerous when there are idiots nearby

  • Cosmo Kramer
    December 27, 2020

    Throw some snow tires bags of cement or rock salt in the may be more manageable but I wouldn’t drive it in the rain or snow tho

  • james perreault
    January 7, 2021

    you should be kick in the nut for driving that car in the winter

  • Roosevelt Bannerman
    January 11, 2021

    jimmyjbrooseveltbannerman325@gmail.com

  • Jfk Clinic
    January 15, 2021

    I love that this is really just a video of Doug hooning in a parking lot

Post a Comment

You don't have permission to register